Coneixem el barri en què vivim? Com interactuem amb ell? Quins vincles establim amb el seu espai, institucions, establiments i les seues gents? Podríem crear el nostre propi mapa amb tot això?

Comencem una nova edició del projecte en dos nous barris de la ciutat de València: Campanar, Patraix i en Pobles del Nord. Els xiquets i xiquetes exploradores d’aquests territoris podran investigar aquestes qüestions a través d’una sèrie d’activitats participatives, lúdiques i creatives.

Centrant-nos en un joc d’exploració de l’entorn urbà i humà, crearem accions multidisciplinàries que motiven als participants a conéixer i registrar els recursos culturals que tenen més pròxims. Les activitats estan dissenyades tenint en compte la singularitat intercultural, social i topogràfica de cada barri, de manera que aquesta es descobrisca com una font de coneixements que explorar a través del joc i l’art.

Dades pràctiques:

Participants

Aquest projecte està dirigit a persones amb edats compreses entre els 3 i els 18 anys. S’articularan en diferents trams d’edat. La franja d’edat en cada zona dependrà de les inscripcions rebudes.

Calendari i Horari

D’abril a juny de 2022 en horari extraescolar.

  • Dilluns i dimecres de 17.30 a 19.00 (Campanar)
  • Dimarts i dijous de 17.30 a 19.00 (Patraix)
  • Dissabtes de 10 a 13h (Pobles del Nord)

Inscripcions

Fins el 28 de març ací: INSCRIPCIONS

_____________________________________

Conocemos el barrio en que vivimos? Cómo interactuamos con él? Qué vínculos establecemos con su espacio, instituciones, establecimientos y sus gentes? Podríamos crear nuestro propio mapa con todo esto?

Comenzamos una nueva edición del proyecto en dos nuevos barrios de la ciudad de València: Campanar, Patraix y en Pobles del Nord. Los niños y niñas exploradoras de estos territorios podrán investigar estas cuestiones a través de una serie de actividades participativas, lúdicas y creativas.

Centrándonos en un juego de exploración del entorno urbano y humano, crearemos acciones multidisciplinarias que motiven a los participantes a conocer y registrar los recursos culturales que tienen más próximos. Las actividades están diseñadas teniendo en cuenta la singularidad intercultural, social y topográfica de cada barrio, de forma que esta se descubra como una fuente de conocimientos que explorar a través del juego y el arte.

Datos prácticos:

Participantes

Este proyecto está dirigido a personas con edades comprendidas entre los 3 y los 18 años. Se articularán en diferentes tramos de edad. La franja de edad en cada zona dependerá de las inscripciones recibidas.

Calendario y horario

De abril a junio de 2022 en horario extraescolar.

  • Lunes y miércoles de 17:30 a 19:00 (Campanar)
  • Martes y jueves de 17:30 a 19:00 (Patraix)
  • Sábados de 10 a 13h (Pobles del Nord)

Inscripciones

Hasta el 28 de marzo aquí: INSCRIPCIONES

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *